2009. július 29., szerda

Fairy Dust

Amikor előszö megláttam, rögtön beleszerettem ebbe a képbe. Eldöntöttem, hogyazonnal meg is csinálom. Persze a szokásos lyukból lyukba öltést alkalmaztam (különben nem is rólam lenne szó....). A kontúr kicsit nehéz volt, de azért csak összejött :-)

First I saw I fall in love with this picture. I decided to do it immediatly. Of course I stitched 1 over 1 (otherwise it wouldn'nt be me). The back stitch was a little difficult, but itturned out well.


Ez egy nagyobb változata az előzőnek. Egyik ismerősömnek készült a kép. azóta ez már be van keretezve. de arról sajnos nem készült fénykép.

This is a bigger version of the previous pic. I made it to one of my friends. Since then it's been framed, but unfortunetly I didn't take a photo from it.

2 megjegyzés:

  1. Szia Timi!
    Most találtam Rád, de úgy látom, Te megelőztél.

    VálaszTörlés
  2. Igen, az oldaladat már régóta nézegetem, most döntöttem el, hogy én is csinálok egyet :-)

    VálaszTörlés